جمعی از خبرنگاران تخصصی خودرویی کشور به دعوت گروه بهمن  طی یک  سفر 3 روزه در بهمن ماه  از مجموعه کارخانه ها و خطوط پیشرفته خودروسازی گریت وال  و هاوال در شهر بائودینگ چین دیدن کردند.
برنامه سفر و بازدید این گروه، جهت آشنایی بیشتر با محصولات و تکنولوژی های برتر روز کمپانی گریت وال، خط تولید و مونتاژ خودروهای هاوال، تست درایو خودروهای H2 ، H6 و H9 و دیگر برنامه های تخصصی بود.
کمپانی گریت وال موتورز نخستین بار در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد و در ابتدا، این شرکت تنها به تولید کامیون و خودروهای سنگین مشغول بود اما در سال ۲۰۱۰ نخستین خودروی سواری خود را به بازار عرضه کرد که خودروهایی با  سه برند هاوال،گریت‌وال و وِی را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند . گریت وال موتورز یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین به شمار می‌رود که برای دستیابی سریع‌تر به هدف خود (تبدیل شدن به لیدر خودروهای شاسی بلند)، زیرمجموعه‌ای جدید با نام «هاوال» را در سال 2013 ایجاد کرد که به طور تخصصی بر تولید خودروهای کراس‌اوور و SUV تمرکز دارد. امروزه هاوال بزرگترین تولید کننده خودروهای SUV در بزرگترین بازار خودرو جهان است.
گروه بهمن اما با در اختیار داشتن زیر ساخت‌های لازم برای تولید و ارائه خدمات پس از فروش سرانجام به عنوان نماینده بزرگ‌ترین تولید‌کننده خودروهای SUV در بزرگترین بازار دنیا انتخاب شد و به زودی با شرکت گریت وال سه شاسی بلند H6 ، H2 و H9از برند هاوال را در بازار ایران عرضه می‌کند. گفتنی است محصولات هاوال در بیش از 33 کشور به فروش می‌رسند.
همچنین در بازدید اصحاب رسانه از شرکت گریت وال و هاوال فرصتی دست داد تا آنها نظرات و گزارشات خود از این سفر را در قالب تصویر و نوشتار بیان کنند. علاقمندان برای دیدن تصاویر و شرح کامل نظرات اصحاب رسانه می توانند به این لینک ها مراجعه کنند.