اولین حضور بهمن موتور در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب | بهمن موتور
اولین حضور بهمن موتور در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب

اولین حضور بهمن موتور در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب

  • تاريخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396
اولین حضور بهمن موتور در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب


 عصر روز 5 آذر ماه 1396 و همزمان با شروع دومین نمایشگاه خودرو تهران، شرکت بهمن موتور طی مراسم رسمی با حضور جمعی از مدیران بهمن ، شرکت هاوال و خبرنگاران همکاری خود را با برند هاوال آغاز کرد.
شرکت بهمن موتور با اولین دوره حضور خود در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، همراه با جدیدترین محصولات و خدمات خود در دومین نمایشگاه خودرو تهران بسیار قوی و متفاوت ظاهر شد.
دومین نمایشگاه خودرو تهران از 6 تا 10 آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد و شرکت بهمن موتور در غرفه A5 با فضایی به مساحت 1100مترمربع محصولات خود شامل مزدا3، B30، هاوال H2,H6, H9 ، کاپرا 2 و Terralord را در معرض دید علاقمندان و بازدید کنندگان قرار داد.
گفتنی است حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس مدنی مدیر عامل سابق شرکت ایران خودرو، امیر حسین قناتی مدیر کل صنایع خودرو نیرو محرکه و مهندس نظری مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از جمله افرادی بودند که از غرفه بهمن موتور دیدن کردند.
 همچنین برگزاری مراسمی  با حضور کودکان در غرفه  شرکت بهمن موتور همرا با اهداء دفترچه های محک به انها از برنامه هایی بود که در این غرفه اجرا شد و با استقبال خانواده ها همراه بود.

تصاویر بیشتر...