پایان استقبال پرشور اصفهانی ها از غرفه بهمن موتور | بهمن موتور
پایان استقبال پرشور اصفهانی ها از غرفه بهمن موتور

پایان استقبال پرشور اصفهانی ها از غرفه بهمن موتور

  • تاريخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396
پایان استقبال پرشور اصفهانی ها از غرفه بهمن موتور

گروه بهمن  از 3 تا 6 بهمن ماه در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان حضور یافت و با استقبال خوب اصفهانی ها روبرو شد . این شرکت در نمایشگاه سبدی از محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است و با هدف آشنایی بیشتر علاقمندان با تولیدات این شرکت، در چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حضور یافت.
شرکت بهمن موتور در این نمایشگاه  توانست با معرفی محصولات متنوع خود همچون وانت کاپرا 2 ، مزدا 3 جدید، B30 ، هاوال H2 و H9 علاقمندان زیادی را به خود جلب کند.
خودرو هاوال H9 که در غرفه گروه بهمن با استقبال اصفهانی همراه بود دارای مشخصاتی چون موتور 2 لیتری توربو شارژ، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، سیستم فرمان برقی EPS ،برخورداری از استاندارد آلایندگی EURO5  ، 6 ایربگ (جلو، جانبی و پرده ای ) ، سیستم ترمز ABS ، EBD ، TCS ، HAC و سیستم ترمز پارک برقی BA و سیستم Auto-hold( جهت عدم حرکت خودور در سربالایی ها از لحظه رها کردن ترمز تا اشاره به پدال گاز می باشد. ضمن اینکه از ویژگیها و امکانات دیگری چون  فرمان قابل تنظیم در 4 جهت ، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت و تنظیم برقی گودی کمر ، سیستم باز شدن درب ها بعد از وقوع تصادف ، استارت دکمه ای و دسته دنده الکتریکی را داراست.   
همچنین هاوال H2  محصول جدید بهمن موتور در این غرفه به نمایش در آمد. که دارای ویژگیهایی چون موتور 1500 سی سی توربو شارژ ، گیربکس 6 سرعته تیپترونیک تا سه حالت مختلف ، ترمز دستی EPS و 6 عدد ایربگ خودرو می باشد .
ضمنا B30 دیگر محصول پر طرفدار این غرفه بود که با اقبال خوبی همراه بود. این خودرو که با موتور 1600 سی سی 16 سوپاپ عرضه شده است از استاندار الایندگی یورو 5 بهره می برد و از بدنه تقویت شده با ساختار 3S ( در پنل کناری ، کفی و سقف ) برخوردار است. طرح فروش جدیدترین محصول بهمن موتور، یعنی B30 نیز همزمان با آغاز نمایشگاه خودرو مازندران باعث استقبال چشمگیر از این محصول شد . همچنین کاپرا 2 نیز علاقمندان زیادی را در غرفه گروه بهمن دور خود جمع کرده بود.