آشنایی با خودروی دو کابین کاپرا | بهمن موتور
آشنایی با خودروی دو کابین کاپرا

آشنایی با خودروی دو کابین کاپرا

  • تاريخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393
آشنایی با خودروی دو کابین کاپرا

 منبع : سایت گروه بهمن
 نويسنده : سایت گروه بهمن

خودروی دوکابین دودیفرانسیل کاپرا با موتور قدرتمند2400 سی سی میتسوبیشی با قابلیت های عملکردی بسیار خوب، از لحاظ استحکام، ایمنی، برخورداری از بدنه و شاسی مناسب حمل بار، قابلیت استفاده در شرایط گوناگون آب و هوایی و جاده ای را داشته و فضای داخلی طراحی شده این خودرو از ظرافت و راحتی بالایی برخوردار می باشد.

کاپرا مانند بسیاری از وانت های قدرتمند ازسیستم چهار چرخ متحرک (4WD) برخوردار می باشدکه انتقال قدرت به آنها باگیربکس 5 سرعته دستی با امکان تعویض از داخل خودرو و براساس شرایط و موقعیت جغرافیایی صورت می پذیرد.

طراحی بدنه آئرودینامیک به همراه سپرهای پلیمری جاذب ضربه و شاسی محکم، لاستیک های رادیال و رینگ آلومینیومی 16اینچی نمایی متفاوت و جذاب را برای این خودرو به ارمغان آورده است.

مجهز بودن به دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، این خودرو را به خودروی ایمن قابل اطمینان مبدل ساخته است.حس رانندگی با خودروی کاپرا به حدی شیرین و هیجان انگیز است که نه تنها به راننده شور و شوق رانندگی می دهد بلکه همانند یک خودروی شاسی بلند SUV حس برتر و مافوق دیگران بودن را به راننده و سرنشینان خودرو القاء می نماید.و با توجه به ویژگی های آفرود، هلدینگ و قدرت مانور بالا می تواند به عنوان یک خودروی SUV مورد استفاده قرار گیرد.

عرضه خودروی کاپرا با کاربری های وانت، آمبولانس و پول رسان توسط گروه بهمن به پشتوانه شبکه گسترده و قدرتمند نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش درسطح کشور، در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی، مزیتی است که این خودرو را نسبت به رقبا متمایز می نماید.

• خودروی آمبولانس کلاس A

کابین بیمار این خودرو از جنس مواد کامپوزیت با لایه های مخصوص خود رنگ، ضدآب و مقاوم در برابر ضربه و قابل شستشو می باشد. همچنین این خودرو مجهز به دیواره جداکننده کابین بیمار از راننده به همراه پنجره کشویی و پرده جمع شونده، قفسه دارویی ضدآب، دیاق بندی و زیرسازی با استفاده از ورق های آلومینیوم، گارد جلو و وینچ می باشد. آمبولانس کاپرا قابلیت اتصال به برق شهر به همراه مبدل برق، باطری دوم و شارژر، سیستم روشنایی باطلق منعطف، چراغ نور متمرکز LED12 ولت، سسیتم  اعلام اخباری به همراه چراغ های فلاشر بغل(LED)را دارا بوده و به سیستم اینترکام جهت ارتباط کابین بیمار با راننده مجهز می باشد.

این خودرو طبق استاندارد EN-1798 و 10G crash test و استاندارد ملی ایران به شماره 4374تولید و قابل عرضه می باشد.

115-2

• خودروی پول رسان

این خودرو دارای اتاق فلزی دولایه(بصورت کاور بیرونی و صندوق پول)می باشد. همچنین این خودرو مجهز به 3 دوربین و میکروفون صوتی(قابل رویت در مانیتور مرکزی جلوی راننده) و سیستم DVR هوشمند جهت ثبت و ضبط تصاویر (قابل کنترل از اتاق مرکزی) بوده و تمامی تکنولوژی ساخت این کابین و سیستم های امنیتی بکار رفته در آن در داخل کشور قابل تامین می باشد.همچنین خودروی پول رسان کاپرا دارای قابلیت نصب AUL/GPS جت مکان یابی و موقعیت یابی خودرو نیز می باشد و بالغ بر 30 دستگاه از این خودرو هم اکنون درناوگان پول رسانی بانک تجارت در حال خدمات رسانی می باشد.

کمپین بازاریابی و تبلیغات درنیمه دوم سال جاری(92)

اقدامات سازمان فروش در خصوص پیشبرد فروش و ارتقاء آگاهی واطلاعات بازار ومشتریان بالقوه در رابطه با قابلیت های کاپرا بشرح ذیل می باشد:

1- چاپ بیست نوبت آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار وروزنامه های محلی بازارهای هدف (همشهری، ایران، جام جم، دنیای اقتصاد و خبرورزشی، خبر جنوب، مهد آزادی، خراسان، نسل فردا و کرمان امروز)

2- پخش تیزر تلویزیونی در شبکه های سراسری و شبکه های استانی بازارهای هدف.

3- مکاتبه با سازمان ها ،نهادها وشرکت ها در خصوص واگذاری خودرو کاپرا بصورت عمده همراه  با ارسال کاتالوگ.

4- بانک ها، موسسات مالی واعتباری، بیمارستان ها و مراکزدرمانی جهت واگذاری کاپرا با کاربری های تخصصی پول رسان و آمبولانس.

5- چاپ آگهی در ماهنامه های خبر بین الملل، سرزمین پویا و آسمان ایران.

6- جایگرینی طرح های جدید بیلبورد در مسیراتوبان تهران- کرج، جاده قدیم تهران -کرج، بزرگراه چمران- تقاطع همت پیشانی پل فجر.

7- شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل عمومی و خدمات شهری تهران درآبان ماه سال جاری.

8- برگزاری جلسات مشاوره، تبادل نظر و همفکری با نمایندگی های منتخب بازارهای هدف در خصوص بازاریابی و فروش کاپرا.

9- طراحی و چاپ بنر فروش ویژه کاپرا جهت سردرب نمایندگی ها به منظور جذب متقاضیان.

10- نصب بنرهای تبلیغاتی در مجموعه تنیس باشگاه پیام.

11- تجهیز دو دستگاه کاپرا به امکانات و آپشن های مورد پسند بازار جهت نمایش درنمایشگاه ها و نمایشگاه سایت شماره 2گروه بهمن.

115-2