آغاز تحویل اولین سری از محصول وانت دوکابین ایسوزو D-Max | بهمن موتور
آغاز تحویل اولین سری از محصول وانت دوکابین ایسوزو D-Max

آغاز تحویل اولین سری از محصول وانت دوکابین ایسوزو D-Max

  • تاريخ انتشار : پنجشنبه 7 آبان 1394
آغاز تحویل اولین سری از محصول وانت دوکابین ایسوزو D-Max

شركت بهمن موتور طی مراسمی اولین سری از محصول وانت دو کابین ایسوزوD-Max را تحویل مشتریان نمود.
مهندس کاویانی،رئیس سازمان فروش شرکت بهمن موتور با اعلام این خبر افزود : وانت دوكابين ايسوزو D-Max پس از مطالعات و بررسي گسترده ای که در جریان همكاري مشترک باشركت  ايسوزو ژاپن صورت گرفت ،انتخاب ، و طبق برنامه ریزیهای انجام  شده ، اولین سری از این محصول تحویل مشتریان  حقيقي و حقوقي گردید.
وی با اشاره به برخی  از مشخصات فنی این خودرو اظهار داشت : وانت دوكابين ايسوزو D-Max داراي موتور قدرتمند 3000 سي سي توربو ديزل با توان 163 اسب بخارو گشت آور بسيار بالایي می باشد. این خودرو به صورت 5 دنده دستي و دوديفرانسيل بوده و داراي دو كيسه هوا، كولر، فرمان هيدروليك، رينگ آلمينيومي "16 و قفل مركزي است.
وی افزود : كابين اين خودرو بسيار جادار و داراي ديد بسيار خوبی است ،علاوه بر كابين جلو ،کابین عقب نيز بسيار جادار و مناسب براي سرنشينان است، اين خودرو داراي هندلينگ و پايداري مناسب  در جاده است كه نهايتا"‌ باعث مي شود رانندگي با آن راحت و دلپذير باشد.
رئیس سازمان فروش شرکت بهمن موتور یکی از نكات مهم و قابليت هاي ويژه این خودرو را مصرف سوخت آن اعلام کرد و گفت :  مصرف تركيبي سوخت این خودرو 8/5 ليتر در 100 کیلومتر است از این رو به لحاظ قيمت ، مصرف سوخت آن بسيار اقتصادي و مناسب است.
کاویانی با ابراز خرسندي از استقبال قابل توجه از اين خودرو به  مزیت این خودرو در مقایسه با سایر خودروها موجود در بازار پرداخت و افزود : با توجه به مونتاژ اين خودرو در شركت بهمن موتور و قابليت هاي ويژه آن، گزينه بسيار خوبي براي سازمان ها و ارگان ها (اشخاص حقوقي) خواهد بود .