بازدید نمایندگی های بهمن موتور از خط تولید هاوال | بهمن موتور
بازدید نمایندگی های بهمن موتور از خط تولید هاوال

بازدید نمایندگی های بهمن موتور از خط تولید هاوال

  • تاريخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397
بازدید نمایندگی های بهمن موتور از خط تولید هاوال

جمعی از نمایندگی های ویژه هاوال شرکت بهمن موتور طی یک سفر چند روزه از مجموعه کارخانه ها و خطوط پیشرفته هاوال در شهر بائودینگ چین دیدن کردند.
از آنجا که نمایندگی ها به عنوان مهره های اصلی فروش به شمار می آیند جهت آشنایی بیشتر با محصولات، شو روم و تکنولوژی های برتر روز کمپانی گریت وال، خط تولید و مونتاژ خودروهای هاوال، برای این بازدید انتخاب شدند.  
گریت وال موتورز یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین به شمار می‌رود که برای دستیابی سریع‌تر به هدف خود (تبدیل شدن به لیدر خودروهای شاسی بلند)، زیرمجموعه‌ای جدید با نام «هاوال» را در سال 2013 ایجاد کرد که به طور تخصصی بر تولید خودروهای کراس‌اوور و SUV تمرکز دارد. امروزه هاوال بزرگترین تولید کننده خودروهای SUV در بزرگترین بازار خودرو جهان است.
گروه بهمن با در اختیار داشتن زیر ساخت‌های لازم برای تولید و ارائه خدمات پس از فروش سرانجام به عنوان نماینده بزرگ‌ترین تولید‌کننده خودروهای SUV در بزرگترین بازار دنیا انتخاب شد و به زودی دو شاسی بلند H6 و H9 از برند هاوال را هم در بازار ایران عرضه خواهد کرد. گفتنی است محصولات هاوال در بیش از 33 کشور به فروش می‌رسند.

تصاویر بیشتر...