خودروآسا B50F شركت بهمن موتور کلید سپاری شد | بهمن موتور
خودروآسا B50F شركت بهمن موتور کلید سپاری شد

خودروآسا B50F شركت بهمن موتور کلید سپاری شد

  • تاريخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393
خودروآسا B50F شركت بهمن موتور کلید سپاری شد

یکشنبه 9 آذر ماه ، طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران گروه بهمن و شرکت خودروسازی FAW چین و جمعی از نمایندگان و مشتریان این خودرو، نخستین سری از خودروهای آسا (B50F) بهمن موتور کلید سپاری شد . 
مهندس داوودزاده مدیرعامل شرکت بهمن موتور در افتتاحیه این مراسم ضمن تشکر از همکاران خود از همکاری های شرکت FAW چین تقدیر نمود . 
مدیر عامل شرکت بهمن موتور در توصیف شرکت FAW افزود : این شرکت یکی از برترین شرکتهای کشور چین است که در حوزه تولید خودروهای لوکس فعالیت می کند و به غیر از شرکت بهمن موتور با شرکتهای برتر جهان از جمله فولکس واگن ، مزدا ،آئودی ، جنرال موتور و تویوتا نیز همکاری و محصولات مشترک دارد . این شرکت با سرمایه در گردش 50 میلیارد دلار و 120000نفر پرسنل یکی از قطب های اصلی خودروسازی چین می باشد . 
مهندس داوودزاده در ادامه با اشاره به عرضه شدن وانت کارای 1.7 لیتری در هفته ی گذشته به بازار ، خاطر نشان کرد: این وانت 100% تولید داخل بوده و بالغ بر300 قطعه آن طراحی و داخلی سازی شده است . 
وی اظهار داشت محصول فوق مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت و از هفته ی آینده مدل دو کابین آن عرضه می شود ، همچنین کارای 2.0لیتری از ماه آینده روانه بازار خواهد شد.ایشان همچنین از عرضه یک خودرو سدان و یک کراس اوور از محصولات FAW در بازار ایران خبر داد . 
لیوبائوشوآن، قائم مقام گروه FAW نیزضمن تشکر از مشتریان ایرانی برای انتخاب این محصول ، از همکاری دو مجموعه برای عرضه آسا در ایران ابراز خرسندی کرد