مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسوزو :توسعه همکاری مشترک با گروه بهمن از اهداف شرکت ایسوزو است | بهمن موتور
مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسوزو :توسعه همکاری مشترک با گروه بهمن از اهداف شرکت ایسوزو است

مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسوزو :توسعه همکاری مشترک با گروه بهمن از اهداف شرکت ایسوزو است

  • تاريخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394
مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسوزو :توسعه همکاری مشترک با گروه بهمن از اهداف شرکت ایسوزو است

یوشی موتی کومورا ،مدیر ارشد اجرایی شرکت ایسوزو در مراسم افتتاح محصول جدید بهمن موتوراظهار داشت : شرکت ایسوزو موتورز توجه ویژه ای دارد تا با مشارکت با گروه بهمن شرایط آرمانی و بهتری را در زمینه تولید محصولات مناسب برای بازار ایران را فراهم نماید تا مشتریان ایرانی به برند ایسوزو اعتماد بیشتری نمایند .
وی با تشکر از مشارکت صمیمانه شرکت بهمن موتور در دستیابی به اهداف شرکت ایسوزو اظهار داشت : شرکت ایسوزو قطعا نمی تواند به تنهایی به اهداف خود دست یابد از این رو از گروه بهمن تشکر می کنیم که در این هدف غایی ما را همراهی می کنند امیدواریم که نتیجه درخشانی حاصل شود.
وی تصریح کرد : صمیمانه از رابطه ای که بوجود آمده و بیزینسی که با مشارکت گروه بهمن توسعه یافته ، تشکر می کنم.
در ادامه این مراسم ، مدیر ارشد اجرایی شرکت مارو بنی اظهار داشت : باعث افتخار است که مدل جدید پیکاپ ایسوزو به بازار معرفی می شود و مطمئن هستیم که این مدل در بازار ایران با علاقه مندی زیادی مواجه خواهد شد.
کوبی در این مراسم گفت : شرکت ماروبنی همکاری مشترک خود را با گروه بهمن از سال ۲۰۰۳ آغاز نمود و در جریان این همکاری محصولات زیادی را در این مدت به بازار ایران عرضه کرده است وامروز محصول پیکاپ ۱۹۰ به بازار ایران معرفی می نماید.
وی افزود : تا به امروز بیش از ۶۵ هزار محصول ایسوزو به بازار ایران صادر شده است حتی در دوران سختی که بوجود امد شرکت ماروبنی روابط صمیمانه خود را با ایران حفظ کرد هر چند خیلی از شرکتها در این اوضاع از همکار چشم پوشی کردند اما ما صمیمانه با گروه بهمن همکاری کردیم.
وی با تشکر از گروه بهمن و شرکت ایسوزو که در این مدت همکاری خوبی را داشتند ،ابراز امیدواری کرد که این روابط هر چه بهتر شده و شاهد آینده بهتری در همکاری مشترک با گروه بهمن باشیم.
وی اظهار داشت : در حال حاضر ایران مرکز توجه دنیاست و پس از تغییراتی که بوجود امده ما همچنان صمیمانه امادگی داریم تا روابط مان را با گروه بهمن در راستای توسعه بازار تقویت کرده و در این زمینه متعهد می شویم که به نهایت تلاش را داشته باشیم.