مراسم تست خودرو های B50F و لندمارک در مشهد | بهمن موتور
مراسم تست خودرو های B50F و لندمارک در مشهد

مراسم تست خودرو های B50F و لندمارک در مشهد

  • تاريخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393
مراسم تست خودرو های B50F و لندمارک در مشهد

با توسعه همه جانبه کیفی محصولات و بوجود آمدن شرایط رقابتی در بازار، مشتریان به صورت فعالانه در فرایند بازاریابی مشارکت می کنند که شکل گیری مفاهیمی همچون مصرف کننده- تولید کننده ، بازاریابی معکوس و... مؤید این ادعاست.

این تغییر دیدگاه در مصرف کنندگان مشارکتی برفرآیند کسب و کار تاثیر مستقیم داشته است. امروزه مدیران بازاریابی با فشرده شدن محیط رقابتی با چالشهایی در رابطه با برندهای خود مواجه بوده و کنترل کاملی بر عرصه رقابتی ندارند، زیرا به دلیل پیچیدگی شرایط محیطی پارامترها و معیارهای زیادی در کنارعوامل جمعی در حوزه های رقابتی تاثیرگذار است . مشارکت مصرف کنندگان باعث شده که بازاریابی در دوران تکاملی خود از معامله مداری به رابطه مداری تبدیل شده و به دعوت از مصرف کنندگان برای شرکت در توسعه محصولات و ارتباطات گام بردارد، با این رویکرد بازاریابی مشارکتی به عنوان زیربنای نسخه سوم بازاریابی معرفی میشود .
این نگرش ضرورت تعمیق تعاملات و انتقال تجربیات مصرف کنندگان و تولید کنندگان را نمایان می سازد. صاحب نظران مختلفی اخیراً به نقش تجربه در پژوهش های بازاریابی پرداخته اند، برای مثال هلبروک و هیرشمن (1982) و اشمیت (1999) در ادبیات بازاریابی تجربی، مطالعات متعددی با ابعاد عاطفی، تجربی و احساسی انجام داده و کاربردهای آن را در رفتار مصرف و خرید بررسی نموده اند. بر این اساس توسعه بازاریابی تجربی (Schmitt, 1999)، پیشنهاد یک پاسخ به خواسته های مصرف کنندگان امروزی است. این پیشنهاد همانند شنا در دریای تجربه مصرف در جهت خلاف دریای خرید محصولات یا خدمات است (Spena et al., 2012).
درهمین راستا شركت بهمن موتور نيز جهت ايجاد حس تعلق و تجربه مصرف براي مشتريان خود مراسم تست خودرويي را از تاريخ 23 لغايت 25 بهمن ماه سال جاري در مشهد با همكاري نمايندگي كد 1931 برگزار نمود. در اين مراسم دو خودرو آسا B50F و لندمارك در اختيار مشتريان قرار گرفت و امكان تست خودرو را براي آنان فراهم نمود.
در اين مراسم كه در مجموعه تفريحي شانديز برگزارشد،اطلاع رساني قبلی از طريق چاپ اگهي در روزنامه، ارسال پيامك و دعوت نامه به مشتريان گروه بهمن و نصب بيلبورد صورت پذيرفت.
آقايان محمد حيدري سرپرست شبكه نمايندگي ها و مهندس دهقاندار مدير پروژه آسا مسئولیت معرفی کامل خودرو در اين مراسم را بعهده داشتند.