پیام تبریک مدیر عامل بهمن موتور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید | بهمن موتور
پیام تبریک مدیر عامل بهمن موتور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

پیام تبریک مدیر عامل بهمن موتور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

  • تاريخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393
پیام تبریک مدیر عامل بهمن موتور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

حلول سال نو و بهار سبز و پر طراوت ، که نشانه قدرت لایزال الهی و شروع دوباره می باشد رابه تمامی همکاران و فعالان عرصه صنعت و تولیدکشور ، تبریک و تهنیت عرض می کنم. ازدرگاه خداوند متعال و سبحان سالی پر از برکات و خیرات را برای کلیه ایرانیان مسئلت مینمایم.
سال 93 در شرکت بهمن موتور همراه با پویایی و شکوفایی در حوزه طراحی و تولید بوده است ، در این سال با توجه به وجود تحریم ها شرکت موفق به طراحی و تولید وانت"کارا"با عمق 100% ساخت داخل شد، این در حالی بود که علاوه بر آن دو خودروی جدید لندمارک و B50F به سبد محصولات شرکت اضافه گردید.
کسب تقدیر نامه اشتهار به کیفیت سه ستاره در اولین دوره اعطای جایزه ملی کیفیت خودرو و تحقق برنامه ها برمبنای پیش بینی های سالیانه شرکت از دیگر موفقیت های شرکت بوده است،بی تردید سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی نیز همراه بوده است که موفقیت های حاصله نتیجه اتکا به توان مدیریتی و کارشناسی همکارانم در شرکت بهمن موتور بوده است، که در اینجا لازم می دانم، از تمامی مدیران ، کارشناسان ، کارکنان و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش صادقانه و خستگی ناپذیرخود، موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه شرکت را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم.

امید است در سال 94 نیز با یاری و همدلی همکارانم در شرکت بهمن موتور در ادامه تحقق برنامه های شرکت شاهد به ثمر رسیدن پروژه های توسعه ای جدید باشیم .
در پایان ، باردیگر آغاز سال 1394 را به همکاران عزیز و خانواده‌های ارجمندشان تبریک عرض نموده،از خداوند منان سعادت ،سلامت، شادکامی و بهروزی را برایشان خواستارم .

حمید رضا داودزاده

مدیرعامل