جزئیات تکمیل وجه متقاضیان وانت کارا در طرح یکپارچه اعلام شد | بهمن موتور
جزئیات تکمیل وجه متقاضیان وانت کارا در طرح یکپارچه اعلام شد

جزئیات تکمیل وجه متقاضیان وانت کارا در طرح یکپارچه اعلام شد

  • تاريخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402
جزئیات تکمیل وجه متقاضیان وانت کارا در طرح یکپارچه اعلام شد

متقاضیان وانت کارا تک و دو کابین که مشمول طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند، می‌توانند به صورت برخط از ساعت 12:00ظهر 30خرداد تا ساعت 16:00یکشنبه چهارم مرداد برای عملیات تکمیل ثبت نام از طریق سامانه https://bahman.iranecar.com/ اقدام کنند. این محصولات هفته سوم مرداد 1402 تحویل خواهد شد. این خبر در اطلاعیه‌ای از سوی بهمن موتور اعلام شد.
اولویت بندی متقاضیان وانت کارا تک کابین، و دوکابین (تیپ4) در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی توسط وزارت صمت انجام شده است.
قیمت وانت کارا (تیپ4) تک کابین 448میلیون تومان و همینطور قیمت وانت کارا (تیپ4) دوکابین 469میلیون تومان اعلام شده است. همچنین سود انصراف 17.5درصد و جریمه تاخیر نیز 2.5درصد (ماهانه) است.
وانت کارا با فرمان هیدرولیک مجهز به پیشرانه ۲ لیتری با سطح آلایندگی یورو ۵ امکان تحمل وزن باری معادل ۱۰۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت از موتور 4سیلندر خطی 16 سوپاپ انژکتور بهره می‌برد.
بهمن موتور این وانت را با سیستم ترمز جلوی دیسکی و عقب کاسه‌ای با بهره گیری از تکنولوژی ترمز ABS+ EBD تولید می‌شود. 
به همین ترتیب وانت کارا دارای ایربگ به جهت ایمنی راننده و استفاده از سیستم ضد سرقت ایموبلایزر در کنار سیستم تهویه مطبوع وانتی ایمن و راحت برای راننده و سرنشین آن است.