دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا؛ ۲۹خرداد | بهمن موتور
دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا؛ ۲۹خرداد

دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا؛ ۲۹خرداد

  • تاريخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402
دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا؛ ۲۹خرداد

شرکت بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ را در بورس کالا می‌فروشد. این شرکت با تایید این خبر یادآور شد، این عرضه بورسی درتاریخ ۲۹خرداد۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
بنابر جزئیات طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا، درصد پیش پرداخت سفارش خرید این محصول ۱۰۰درصد اعلام و قیمت پایه این محصول یک میلیارد و ۲۹۶میلیون تومان اعلام شده است. 
به همین ترتیب بهمن موتور اعلام کرده که تاریخ تحویل این خودروها ۱۲شهریور۱۴۰۲ خواهد بود و هر کد ملی نیز مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو به شرط عدم خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز از ابتدای سال۱۳۹۸ است.
این معامله بر اساس قوانین حاکم بر بورس کالا انجام می‌شود و خریداران بایستی جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر در اطلاعیه تکمیلی و حداکثر طی ۷روز تقویمی با مراجعه به پرتال شرکت بهمن به آدرس bahman.iranecar.com نسبت به انجام مراحل باقی مانده و انتخاب عاملیت و پرداخت سایر هزینه‌ها اقدام کنند. این هزینه‌ها شامل مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت سوخت، هزینه خدمات پست، پلاک و شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و... می‌شود.