پیام تبریک مدیرعامل بهمن موتور به مناسبت عید باستانی نوروز | بهمن موتور
پیام تبریک مدیرعامل بهمن موتور به مناسبت عید باستانی نوروز

پیام تبریک مدیرعامل بهمن موتور به مناسبت عید باستانی نوروز

  • تاريخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398
پیام تبریک مدیرعامل بهمن موتور به مناسبت عید باستانی نوروز

به نام خالق هستی

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد / عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

همکاران عزیز و محترم؛
حلول سال نو و فرارسیدن بهار روح افزا، سرآغاز طراوت طبیعت و جوان و تازه شدن فضای زندگی انسان است. در این فصل، ایرانیان به تبعیت از طبیعت، فرارسیدن بهار را جشن گرفته و شادمان از یکسال تلاش و کوشش، به استقبال نوروز رفته و چه نیکوست همراه با طراوت جهان، جان و دل انسان هم طراوت یابد.
سال 1398، سالی سرشار از تلاش و جدیت با همه ی مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه در صنعت خودروسازی کشور بود. اینک در سال نو، اندیشه نو و کار نو را با اتکاء به خداوند منان آغاز می کنیم و یقین دارم با قلبی سرشار از امید و عشق تلاش خواهیم کرد و برای تحقق تعهدات نائل شدن به چشم انداز پیش رو، اندیشه ای راسخ و عزمی جزم و با اتکاء به اصول صداقت و وفاداری، در سال جدید نیز سیر و تعالی اعتلای نام "شرکت بهمن موتور" گام برخواهیم داشت و به حول و قوه الهی بدون تردید موفقیت حاصل خواهد شد.
اینجانب بار دیگر ضمن ارج نهادن به خدمات و زحمات بی دریغ همه همکاران محترم، فرارسیدن نوروز 99 را تبریک عرض کرده و از درگاه حق تعالی برای شما و خانواده محترمتان سالی توام با سلامتی و بهروزی و سرشار از معنویت، رحمت و برکت مسألت می نمایم. امید است در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، امسال با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه، به زودی از وجود این مهمان ناخوانده رهایی یابیم.

محمد ضرابیان
مدیرعامل بهمن موتور